Textul de beţe de lemn


Această lecţie este similar cu altul, pe care i-am dat mai devreme - Tipografia macabru, dar de data asta nu va folosi trucuri sau comenzi profund ascunse. Practic este doar o idee de design, care atrage ochiul. Vă voi spune cum a transforma ideea in realitate, folosind metode foarte simple.


Am folosit pentru a Lecţii de textura de lemn. Am făcut două selecţii.
Nota: Utilizaţi "Adăugare la selecţie", dacă utilizaţi instrument de selecţie şi de regimul de "Adaugă la zona de rută", dacă utilizaţi figura.
Puteţi folosi orice convenabil pentru tine, cu instrumentele de selecţie. Am folosit dreptunghi cu colturi rotunjite (Instrumentul Dreptunghi rotunjit) (U).
Nota:  Mod - conturul.
 Apoi sa transformat într-o cale de selecţie - faceţi clic pe butonul mouse-ului dreapta va meniul pop-up în cazul în care selectaţi Creaţi o selecţie ( Создать выделение) (face selecţie). 
Acum, doar am copiat şi lipit două zone separate, pe două straturi diferite. Am şters restul de fundal, ea nu va mai fi nevoie.
Notă: Puteţi ascunde doar stratul de textură.
Să se stylizing aceste părţi. Am de gând să adăugaţi stiluri de strat de beţe de lemn arate realist. Vom aplica efectul la unul din beţe, şi apoi copiaţi doar stilul stratului şi lipiţi-l într-un alt. Este simplu!
Umbra (Тень)
Un volum mic prin ştanţare  (Тиснение).
Regla luminozitatea uşor de Image> Adjustments> Brightness / Contrast (Изображение /Коррекция / Яркость / Контраст).
Că un astfel de rezultat, am primit.
Notă: Nu uitaţi să aplicaţi un stil de strat pentru a stick-al doilea.
În această parte a lecţiei va fi copiat şi lipit. Sunt crearea de cuvinte de la litera D Designzzz. Pentru a face acest lucru, face două copii ale tije şi un exemplar din alta. A se vedea modul de a face litera D, folosind transformarea de obicei de liber (FreeTransform) (Ctrl + T).
Aici este litera E.
Am pierdut o parte din lecţia de a crea alte caractere, ca Cred ca te tehnologia pentru a crea, menţine faci scrisorile de bete pentru a forma un cuvânt. Aici este rezultatul final.
Efectul noastra este creata, dar se pare ca ceva lipseste. Oh, asta este, eu ştiu! Nu că ar fi fixarea bastoane împreună. Să adăugăm şuruburile!
Mi-am luat imaginea de şurub, şurub taie din fundal. A adăugat, de asemenea, o linie de negru mic în jurul şurubului. Pentru a face acest lucru, puteţi crea un cerc şi a pus şurubul din spate sau puteţi adăuga un accident vascular cerebral stil de strat (accident vascular cerebral).

Fixaţi acum tijele de şuruburi!
Pentru a lua pe deplin de fond, ceea ce face mai interesant efect de text. Mă bucur să aud opinia dumneavoastră pe această lecţie şi de efect.
rezultatul final
Autor: Muhammad Waseem Amjad
Traducator: Miroshnichenko, Valerii
Ссылка на источник

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.